czwartek, 5 września 2013

Rozdział 4

-Masz jakieś plany na dzisiaj Zayn ? - zapytał Niall
-Nie,a ty ? – rzekłem
 -Też nie,może oglądniemy jakiś film ? - odpowiedział
-Ok To ja pójdę kupić jakiś fajny film na DvD a ty przygotuj jakieś przekąski – Rzekłem -Dobra - Odpowiedział Nial

 **2h późńiej**

 Obydwoje oglądaliśmy film wtuleni w siebie, bardzo cieszyliśmy się, że nie musimy już ukrywać swoich uczuć
-Kocham Cię – Powiedziałem
- Ja Ciebie też,a tak poza tym chciałbym żebyśmy zamieszkali razem..- Odpowiedział Niall Na co odparłem
 -Wydaje mi się,że trochę za wcześnie na to wszystko
-Jak to za wcześnie, przecież się kochamy ! - Krzynął chłopak
-Wiem,ale niewiele osób wie o nas, wiesz, że jakby się dowiedzieli to spokoju by nam nie dali..- rzekłem
-Aż tak zależy ci na tym,żeby nikt się nie dowiedział ?! - Odpowiedział zdenerwowany Niall  -Wiesz,że cię kocham ale na razie tak będzie lepiej,przyjdzie czas,że się ujawnimy.. – Powiedziałem
- Dobra,robię to tylko dla ciebie inaczej dawno ujawniłbym się ze swoją orientacją.. - Odpowiedział Niall
-To jest dowód,że naprawdę mnie kochasz,mam ochotę na pizze a ty ?-Rzekłem
- Też,może pójdziemy do tej pizzeri co jest niedaleko? - Powiedział Niall
Okey,ja stawiam – Rzekłem

***** oczami narratora******

Chłopcy poszli na pizze a potem spotkali się z przyjaciółmi i poszli na kręgielnie,byli tam do końca dnia.. Wracając Niall powiedział do Zayna,żeby poszli spać osobno,żeby nikt się o nich nie dowiedział.. Na pożegnanie namiętnie się pocałowali i szepnęli sobie do ucha ''KOCHAM CIĘ''

1 komentarz: